Zapraszamy Państwa do skorzystania z usług naszego autoryzowanego Serwisu. 

 

Godziny otwarcia:

Pn – pt: 8.00 – 20.00

sobota: 8.00 – 14.00

Telefon: 77 4 032 019
e-mail: serwis@vipcar.pl

                                                                                                           

Zapraszamy Państwa do skorzystania z usług naszego autoryzowanego Serwisu.      

Serwis mechaniczny wyposażony jest w 11 stanowisk naprawczych oraz najnowocześniejsze urządzenia diagnostyczne i pomiarowe. Wszyscy pracownicy Serwisu odbyli szkolenia w Szkole Serwisowej Nissana i posiadają długoletnie doświadczenie.

Do Państwa dyspozycji jest również Stacja Kontroli Pojazdów obsługująca wszystkie marki, jak również pojazdy z instalacją LPG.

 

 

 

 

 

 

  

 

Blacharnia i lakiernia

Serwis Blacharsko-Lakierniczy, funkcjonuje w oparciu o najwyższe standardy. Nasz zespół to wysoko wykwalifikowana kadra specjalistyczna.

pn – pt: 8.00 – 17.00
Telefon: 77 4 032 025
e-mail: bl@vipcar.pl lub wojciech.polak.vipcar@dealer.renault.com.pl

GWARANTUJEMY:

  • kompleksowe naprawy blacharsko-lakiernicze
  • rozliczenia bezgotówkowe z towarzystwami ubezpieczeniowymi
  • holowanie uszkodzonych pojazdów
  • samochody zastępcze
  • serwis należy do Sieci Naprawczej PZU SA                               

 

WSKAZÓWKI JAK POSTĄPIĆ W PRZYPADKU KOLIZJI:

 

Wypadek - wypadkiem jest zarówno zdarzenie z ofiarami jak i drobna stłuczka bez rannych, potocznie nazywana kolizją.

WEZWAĆ CZY NIE WZYWAĆ POLICJI?

Obowiązek wezwania Policji zachodzi wtedy, gdy:

•       jest osoba ranna lub zabita

•        kierujący jest nietrzeźwy

•        okoliczności wskazują, że zostało popełnione inne przestępstwo, np. że stłuczka została celowo zaaranżowana

ZALECANE WEZWANIE POLICJI:

•       jeśli zachodzi spór kto zawinił

•        sprawca nie ma polisy OC lub gdy jest cudzoziemcem

•        sprawca nie wykazuje woli porozumienia, jak również nie udostępnia danych pojazdu i swoich własnych

Uwaga. Z punktu widzenia pokrzywdzonego korzystniej jest wezwać Policję do stłuczki w szczególności wtedy, gdy winowajca nie przyznaje się do winy, albo sytuacja jest zbyt trudna do oceny przez kierowców. Policja nałoży mandat karny na jednego łub obu uczestników ruchu. W zależności od okoliczności i stopnia winy uczestników zdarzenia Funkcjonariusze ustalą winnego, nałożą mandat kamy oraz sporządzą notatkę służbową, w której znajdą się dane kierujących biorących udział w kolizji. Na prośbę poszkodowanego Policjanci powinni udostępnić dane sprawcy. Jeśli sprawca nie zgadza się z ich oceną, sprawę skierują do Sądu Grodzkiego.

DOSZŁO DO KOLIZJI:

1)      BEZPIECZEŃSTWO TWOJE I INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU

•        nie wybiegaj z auta, jesteś na jezdni!

•        włącz światła awaryjne

2)      OCEŃ SYTUACJĘ, ZACHOWAJ SPOKÓJ

Jeśli są osoby ranne lub zabite nie możesz ruszać auta z miejsca. Udziel pierwszej pomocy i wezwi j pomoc, tel. 112. wezwij Policje oraz Straż we potrzeby.

3)      ZABEZPIECZ MIEJSCE ZDARZENIA USTAWIAJĄC TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY

JEŚLI BRAK OFIAR. USZKODZONE SA TYLKO POJAZDY:

1)      USUŃ ROZBITE AUTO Z DROGI

Powszechny błąd po kolizji to stojące na jezdni auta tamujące ruch oraz stwarzające zagrożenie dla innych - grozi za to mandat kamy. Jeśli auto nie może jechać, pozostaw włączone światła awaryjne i ustaw trójkąt ostrzegawczy.

Dobra polisa OC zapewnia holowanie obu uczestników kolizji za darmo. Jeśli nie zdążyłeś wezwać Assistance a już obok aut rozstawiają się holowniki, nie zgadzaj się na żadną usługę, bo może Cię ona kosztować nawet kilkaset złotych.

2)      POROZUMIENIE I SPISANIE DANYCH

Policja nie jest konieczna jeśli uczestnicy zdarzenia wspólnie uznają że okoliczności są jasne a sprawca przyznaje się, że to on zawinił.

- Sprawca spisuje oświadczenie dla poszkodowanego (wymagane dokumenty od sprawcy: polisa OC, dowód osobisty, prawo jazdy, dowód rejestracyjny). Dopilnuj, aby oświadczenie było czytelne, zawierało dane sprawcy, okoliczności kolizji, dane polisy i uczestniczących pojazdów oraz było podpisane przez sprawcę. Pomoże to wyegzekwować odszkodowanie z polisy OC sprawcy.

3)      ZGŁOSZENIE SZKODY DO TOWARZYSTWA UBEZPIECZEŃ SPRAWCY

Teoretycznie poszkodowany ma na to 3 lata, lepiej jednak nie zwlekać i zgłosić szkodę telefonicznie, niezwłocznie, najpóźniej kilka dni od zaistnienia szkody. Jeśli sprawca ma polisę OC w Hestii lub PZU skontaktuj się ze specjalistami Vip Car, którzy naprawią Twoje auto, oraz wykonają za Ciebie wszelkie formalności. W innym przypadku postępuj zgodnie ze wskazówkami uzyskanymi podczas zgłoszenia szkody przez telefon. W razie pytań lub wątpliwości zadzwoń do Vip Car a my pomożemy Ci rozwiązać problem z autem.

 

 

                                  

 

                                  

 

Kontakty

  • SERWIS

    ul. Pużaka 6 45-273 Opole 77 403 20 19, 77 403 20 21 serwis@vipcar.pl godziny otwarcia: pon-pt: 800-2000 sob: 800-1400 Osoby kontaktowe: Arkadiusz Magdziarek - Szef Serwisu Jacek Czernia - Doradca Serwisowy Grzegorz Rożek - Doradca Serwisowy Piotr Łuzyń - Doradca Serwisowy
  • Dział blacharsko-lakierniczy

    ul. Pużaka 6 45-273 Opole 77 403 20 25 bl@vipcar.pl godziny otwarcia: pon-pt: 800-1700 Osoby kontaktowe: Wojciech Polak - Szef Serwisu blacharsko-lakierniczego
    77 4 032 025
    Magdalena Górska - Specjalista ds. likwidacji szkód
    77 403 20 25
    Michał Gryc - Specjalista ds. Likwidacji Szkód
    77 403 20 25

Promocje

SERWIS NISSAN - Nie daj sie zaskoczyć zimie!!! Akumulatory Nissan już od 299 zł

>

Nissan X-Trail N-Vision 1.6dCI 130km. Totalna wyprzedaż!

NISSAN X-TRAIL 1.6 dCi 130KM + Pakiet... >