Godziny otwarcia:
Pn – pt: 8.00 – 20.00
sobota: 10.00 - 14.00
Telefon: 77 4 032 021
e-mail: serwis@vipcar.pl
Zapraszamy Państwa do skorzystania z usług naszego autoryzowanego Serwisu.
Serwis mechaniczny wyposażony jest w 11 stanowisk naprawczych oraz najnowocześniejsze urządzenia diagnostyczne i pomiarowe. Wszyscy pracownicy Serwisu odbyli szkolenia w Szkole Serwisowej Nissana i posiadają długoletnie doświadczenie.
Do Państwa dyspozycji jest również Stacja Kontroli Pojazdów obsługująca wszystkie marki, jak również pojazdy z instalacją LPG.
AKCESORIA NISSANA
pn – pt: 8.00 – 17.00
Telefon: 77 4 032 025
e-mail: bl@vipcar.pl lub wojciech.polak.vipcar@dealer.renault.com.pl
WSKAZÓWKI JAK POSTĄPIĆ W PRZYPADKU KOLIZJI:
Wypadek - wypadkiem jest zarówno zdarzenie z ofiarami jak i drobna stłuczka bez rannych, potocznie nazywana kolizją. WEZWAĆ CZY NIE WZYWAĆ POLICJI? Obowiązek wezwania Policji zachodzi wtedy, gdy: • jest osoba ranna lub zabita • kierujący jest nietrzeźwy • okoliczności wskazują, że zostało popełnione inne przestępstwo, np. że stłuczka została celowo zaaranżowana ZALECANE WEZWANIE POLICJI: • jeśli zachodzi spór kto zawinił • sprawca nie ma polisy OC lub gdy jest cudzoziemcem • sprawca nie wykazuje woli porozumienia, jak również nie udostępnia danych pojazdu i swoich własnych Uwaga. Z punktu widzenia pokrzywdzonego korzystniej jest wezwać Policję do stłuczki w szczególności wtedy, gdy winowajca nie przyznaje się do winy, albo sytuacja jest zbyt trudna do oceny przez kierowców. Policja nałoży mandat karny na jednego łub obu uczestników ruchu. W zależności od okoliczności i stopnia winy uczestników zdarzenia Funkcjonariusze ustalą winnego, nałożą mandat kamy oraz sporządzą notatkę służbową, w której znajdą się dane kierujących biorących udział w kolizji. Na prośbę poszkodowanego Policjanci powinni udostępnić dane sprawcy. Jeśli sprawca nie zgadza się z ich oceną, sprawę skierują do Sądu Grodzkiego. DOSZŁO DO KOLIZJI: 1) BEZPIECZEŃSTWO TWOJE I INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU • nie wybiegaj z auta, jesteś na jezdni! • włącz światła awaryjne 2) OCEŃ SYTUACJĘ, ZACHOWAJ SPOKÓJ Jeśli są osoby ranne lub zabite nie możesz ruszać auta z miejsca. Udziel pierwszej pomocy i wezwi j pomoc, tel. 112. wezwij Policje oraz Straż we potrzeby. 3) ZABEZPIECZ MIEJSCE ZDARZENIA USTAWIAJĄC TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY JEŚLI BRAK OFIAR. USZKODZONE SA TYLKO POJAZDY: 1) USUŃ ROZBITE AUTO Z DROGI Powszechny błąd po kolizji to stojące na jezdni auta tamujące ruch oraz stwarzające zagrożenie dla innych - grozi za to mandat kamy. Jeśli auto nie może jechać, pozostaw włączone światła awaryjne i ustaw trójkąt ostrzegawczy. Dobra polisa OC zapewnia holowanie obu uczestników kolizji za darmo. Jeśli nie zdążyłeś wezwać Assistance a już obok aut rozstawiają się holowniki, nie zgadzaj się na żadną usługę, bo może Cię ona kosztować nawet kilkaset złotych. 2) POROZUMIENIE I SPISANIE DANYCH Policja nie jest konieczna jeśli uczestnicy zdarzenia wspólnie uznają że okoliczności są jasne a sprawca przyznaje się, że to on zawinił. - Sprawca spisuje oświadczenie dla poszkodowanego (wymagane dokumenty od sprawcy: polisa OC, dowód osobisty, prawo jazdy, dowód rejestracyjny). Dopilnuj, aby oświadczenie było czytelne, zawierało dane sprawcy, okoliczności kolizji, dane polisy i uczestniczących pojazdów oraz było podpisane przez sprawcę. Pomoże to wyegzekwować odszkodowanie z polisy OC sprawcy. 3) ZGŁOSZENIE SZKODY DO TOWARZYSTWA UBEZPIECZEŃ SPRAWCY Teoretycznie poszkodowany ma na to 3 lata, lepiej jednak nie zwlekać i zgłosić szkodę telefonicznie, niezwłocznie, najpóźniej kilka dni od zaistnienia szkody. Jeśli sprawca ma polisę OC w Hestii lub PZU skontaktuj się ze specjalistami Vip Car, którzy naprawią Twoje auto, oraz wykonają za Ciebie wszelkie formalności. W innym przypadku postępuj zgodnie ze wskazówkami uzyskanymi podczas zgłoszenia szkody przez telefon. W razie pytań lub wątpliwości zadzwoń do Vip Car a my pomożemy Ci rozwiązać problem z autem. |