Serwis blacharsko-lakierniczy

Serwis Blacharsko-Lakierniczy funkcjonuje w oparciu o najwyższe standardy. Nasz zespół to wysoko wykwalifikowana kadra specjalistyczna.

GWARANTUJEMY:

  • kompleksowe naprawy blacharsko-lakiernicze
  • rozliczenia bezgotówkowe z towarzystwami ubezpieczeniowymi
  • holowanie uszkodzonych pojazdów
  • samochody zastępcze
  • serwis należy do Sieci Naprawczej PZU SA

 

WSKAZÓWKI JAK POSTĄPIĆ W PRZYPADKU KOLIZJI:

Wypadek – wypadkiem jest zarówno zdarzenie z ofiarami jak i drobna stłuczka bez rannych, potocznie nazywana kolizją.

WEZWAĆ CZY NIE WZYWAĆ POLICJI?

  • Obowiązek wezwania Policji zachodzi wtedy, gdy:
  • jest osoba ranna lub zabita
  • kierujący jest nietrzeźwy
  • okoliczności wskazują, że zostało popełnione inne przestępstwo, np. że stłuczka została celowo zaaranżowana

ZALECANE WEZWANIE POLICJI:

  • jeśli zachodzi spór kto zawinił
  • sprawca nie ma polisy OC lub gdy jest cudzoziemcem
  • sprawca nie wykazuje woli porozumienia, jak również nie udostępnia danych pojazdu i swoich własnychUwaga. Z punktu widzenia pokrzywdzonego korzystniej jest wezwać Policję do stłuczki w szczególności wtedy, gdy winowajca nie przyznaje się do winy, albo sytuacja jest zbyt trudna do oceny przez kierowców. Policja nałoży mandat karny na jednego łub obu uczestników ruchu. W zależności od okoliczności i stopnia winy uczestników zdarzenia Funkcjonariusze ustalą winnego, nałożą mandat kamy oraz sporządzą notatkę służbową, w której znajdą się dane kierujących biorących udział w kolizji. Na prośbę poszkodowanego Policjanci powinni udostępnić dane sprawcy. Jeśli sprawca nie zgadza się z ich oceną, sprawę skierują do Sądu Grodzkiego.

DOSZŁO DO KOLIZJI:

1)      BEZPIECZEŃSTWO TWOJE I INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU

  • nie wybiegaj z auta, jesteś na jezdni!
  • włącz światła awaryjne

2)      OCEŃ SYTUACJĘ, ZACHOWAJ SPOKÓJJeśli są osoby ranne lub zabite nie możesz ruszać auta z miejsca. Udziel pierwszej pomocy i wezwi j pomoc, tel. 112. wezwij Policje oraz Straż we potrzeby.

3)      ZABEZPIECZ MIEJSCE ZDARZENIA USTAWIAJĄC TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZYJEŚLI BRAK OFIAR. USZKODZONE SA TYLKO POJAZDY:

1)      USUŃ ROZBITE AUTO Z DROGIPowszechny błąd po kolizji to stojące na jezdni auta tamujące ruch oraz stwarzające zagrożenie dla innych – grozi za to mandat kamy. Jeśli auto nie może jechać, pozostaw włączone światła awaryjne i ustaw trójkąt ostrzegawczy.Dobra polisa OC zapewnia holowanie obu uczestników kolizji za darmo. Jeśli nie zdążyłeś wezwać Assistance a już obok aut rozstawiają się holowniki, nie zgadzaj się na żadną usługę, bo może Cię ona kosztować nawet kilkaset złotych.

2)      POROZUMIENIE I SPISANIE DANYCHPolicja nie jest konieczna jeśli uczestnicy zdarzenia wspólnie uznają że okoliczności są jasne a sprawca przyznaje się, że to on zawinił.- Sprawca spisuje oświadczenie dla poszkodowanego (wymagane dokumenty od sprawcy: polisa OC, dowód osobisty, prawo jazdy, dowód rejestracyjny). Dopilnuj, aby oświadczenie było czytelne, zawierało dane sprawcy, okoliczności kolizji, dane polisy i uczestniczących pojazdów oraz było podpisane przez sprawcę. Pomoże to wyegzekwować odszkodowanie z polisy OC sprawcy.

3)      ZGŁOSZENIE SZKODY DO TOWARZYSTWA UBEZPIECZEŃ SPRAWCYTeoretycznie poszkodowany ma na to 3 lata, lepiej jednak nie zwlekać i zgłosić szkodę telefonicznie, niezwłocznie, najpóźniej kilka dni od zaistnienia szkody. Jeśli sprawca ma polisę OC w Hestii lub PZU skontaktuj się ze specjalistami Vip Car, którzy naprawią Twoje auto, oraz wykonają za Ciebie wszelkie formalności. W innym przypadku postępuj zgodnie ze wskazówkami uzyskanymi podczas zgłoszenia szkody przez telefon. W razie pytań lub wątpliwości zadzwoń do Vip Car a my pomożemy Ci rozwiązać problem z autem.

 

pn – pt: 8.00 – 17.00
Telefon: 77 4 032 025
e-mail: bl@vipcar.pl lub w.polak@vipcar.pl

 

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI